
DYREKCJA INFORMUJE:
Informuję, iż wszelkie informacje organizacyjne dot. naszej placówki przekazywane są rodzicom i uczniom wyłącznie za pośrednictwem dziennika elektronicznego. Z poważaniem, Dyrektor ZSP w Wierzchowisku
NASZA SZKOŁA
PRZEDSZKOLE
- Statut Przedszkola
- Rekrutacja do przedszkola
- Godziny pracy przedszkola
- Ramowy Plan Dnia w Przedszkolu
- Zasady przyprowadzania i odbierania dzieci z przedszkola
- Informacje dla rodziców dzieci nowo przyjętych do przedszkola
- Wyprawka przedszkolna
- Pedagog specjalny w przedszkolu
- Standardy Ochrony Małoletnich - PRZEDSZKOLE
DOKUMENTY SZKOŁY
- Statut SP
- Wytyczne zachowania bezpieczeństwa zdrowotnego MEiN, MZ i GIS dla szkół podstawowych
- Librus - regulamin
- Monitoring Szkolny
- Deklaracja dostępności
- Raport dostępności
- Program Wychowawczo-Profilaktyczny
- Regulamin Zachowania - Ocenianie Punktowe
- Procedura monitorowania wejść i wyjść
- WYMAGANIA EDUKACYJNE
- Regulamin Wieczorów Filmowych
- Szczęśliwy numerek - regulamin
- Regulamin Świetlicy
- Karta zapisu - świetlica
- Standardy Ochrony Małoletnich
- Życie bez przemocy - materiały edukacyjne
DLA ÓSMOKLASISTY
- Komunikat dyrektora CKE ws. egzaminu 2024/2025
- Informacja o sposobie organizowania egzaminu ósmoklasisty
- Terminy egzaminów
- TERMINY REKRUTACJI do szkół ponadpodstawowych
- Informator o szkolnictwie ponadpodstawowym
- Wyszukiwarka Szkół
- Rekrutacja Elektroniczna
- Terminy postępowania rekrutacyjnego
- Komunikaty dot. Egzaminu Ósmoklasisty
- Jak radzić sobie ze stresem egzaminacyjnym?
- Informator o egzaminie ósmoklasisty 2025
ARCHIWUM
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
WSTĘP
Zespół Szkolno – Przedszkolny w Wierzchowisku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej www.zspwierzchowisko.edu.pl zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wierzchowisku.
Data publikacji strony internetowej: 2021-04-01.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-03-31.
STATUT ZGODNOŚCI Z USTAWĄ
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
- niektóre zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
- dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo
Oświadczenie sporządzono dnia: 31 marca 2022r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
INFORMACJE DODATKOWE – STRONA POSIADA:
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki ułatwiających dostęp do danych na niej opublikowanych:
- Ctrl++ (powiększenie)
- Ctrl+- (pomniejszenie)
- Ctrl+0 (rozmiar pierwotny)
- F11 (tryb pełnoekranowy)
- Ctrl+A (zaznaczenie wszystkiego)
- Ctrl+C (kopiowanie)
- Ctrl+S (zapisanie strony)
- Ctrl+F (szukanie na stronie)
- Ctrl+P (drukowanie)
- Ctrl+I (informacje o stronie)
- Ctrl+Shift+Q (zamknięcie)
INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Katarzyna Dąbrowska, adres poczty elektronicznej:
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA
Do budynku szkoły prowadzą 2 wejścia od ulicy Długiej (wejście do szkoły) i od ulicy Szkolnej (wejście do przedszkola).
Do obu wejść prowadzą schody z podjazdami dla wózków.
Wejścia prowadzą na parter szkoły i przedszkola.
Na parterze budynku możliwe jest poruszanie się na wózku inwalidzkim.
W budynku na każdym poziomie (parter, 1 piętro i piwnica) znajduje się korytarz. Budynek nie posiada wind.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze po prawej strony od wejścia od ulicy Szkolnej.
Przed budynkiem od strony ulicy Długiej wyznaczono 1 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W szkole nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących, nie można skorzystać z tłumacza języka migowego.